Zápory Miloše Zemana podle sociologického šetření agentury STEM/MARK byly především politická minulost a jeho arogance. Každý pátý člověk ho nevolil právě kvůli těmto dvěma věcem. Dále proto, že je nesympatický, nedůvěryhodný, samolibý a vulgární. „U Miloše Zemana byla obava z toho, že se bude chovat arogantně a hrubě - že to bude restaurace 4. cenové skupiny,“ míní pro ČT ředitel agentury Jan Tuček.
„Z debat získali voliči, kteří nevolí Zemana, pocit, že si myslí, že všechno ví nejlépe. Potenciální voliče to částečně odpuzovalo,“ dodal.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jno