Laik chápe celé sumy, jakoby vyházených peněz, s rezervou. Polepení Prahy plakáty zvládli nadšenci Pirátů v ceně plakátů.
Televizi spadly volby jako z nebe. Nemuseli vysílat 70 let ( i více let) staré filmy. Dvě hodiny nového filmu stojí i miliony. Teď zapráskli horu vysílacího času vysíláním otevírání pus nejrůznějších „nalytiků, sociologů, psychologů, psychopatů, dopisovatelů, podpisovatelů, nepodpisovatelů a i neodepisovatelů. Takže si televize téměř zadara nahrabala. Může teď vesele provozovat pořady téměř s nulovou sledovaností. Třeba vykropení jakéhosi světce. Kdo takový vysílací čas vlastně platí? Nebo snad církev za to inkasuje prachy?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV