Zrak nelze podceňovat, využíváme ho všichni – řidiči, cyklisté i chodci. Také tak by se dal shrnout obsah plánované kampaně ministerstva dopravy a jeho oddělení BESIP, dopravní policie a Mezinárodního sdružení optiků a optimetristů na ochranu zraku. Cílem kampaně Vidíš dobře? je preventivně působit na řidiče a účastníky silničního provozu, aby si uvědomili nutnost o zrak pečovat. Spuštěna bude 22. dubna a potrvá až do konce letošního roku. „V rámci preventivní činnosti budou naše hlídky společně s krajskými koordinátory BESIP a optiky upozorňovat řidiče na klíčovou roli zraku. Díky přítomnosti kvalifikovaných optiků si mohou řidiči na místě nechat zrak změřit,“ řekl šéf dopravní policie Tomáš Lerch. „K prvnímu vyhodnocení dojde již ke konci června. Celou dopravně preventivní akci pak vyhodnotíme koncem letošního roku,“ dodal vedoucí oddělení BESIP Roman Budský. Výsledky kampaně poslouží k plánování dalších podobně zaměřených akcí BESIPu, které mají potenciál zvýšit bezpečnost silničního provozu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Ministerstvo dopravy