Brněnská přehrada je od roku 2011 už celou sezonu ke koupání. Tento problém se začal řešit pomocí studie Čistá Svratka, která byla zpracována v době, kdy v krajském zastupitelstvu byli zastoupeni Zelení. K rozhodujícímu kroku došlo v době, kdy zelení měli svého zástupce na místě náměstka primátora města Brna. Přesto je ovšem problém v celém povodí řeky Svratky a nadále je třeba ho řešit z úrovně kraje
Poloha nádraží v Brně není pouze záležitostí obyvatel města, ale i dalších lidí bydlících v okolí a do města dojíždějících. Zelení pokud budou v krajském zastupitelstvu budou iniciovat krajské referendum o této otázce.
Oblast Chřibů a Soutok ( řek Moravy a Dyje) jsou z hlediska přírody to nejcennější, co v JM kraji máme. Zelení se zasadí, aby tato území byla chráněna podle zákona tak jak jim to přísluší.
Zelní budou prosazovat takové trasování rychlostní silnice R43, které by byla skutečným obchvatem města Brna. Nepodpoříme záměr výstavby jihozápadní a jihovýchodní tangenty na jih od Brna. Podpořím ale zkapacitnění dálnice D1 (6 pruhů) v tomto úseku za současné realizace účinných protihlukových opatření.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Zeleni.cz