„O tento velký společný projekt všech škol se snažím už dlouhá léta. Na začátku bylo obecné poznání, že při výuce angličtiny se dostane na žáka řada jen několikrát za hodinu. Naše děti anglicky moc nemluví a každá rodina to dohání různými cestami. Dlouho jsem snil o projektu, který to změní. A můžou posloužit speciální výukové programy,“ vysvětluje starosta Vladimír Kořen (Klidné město) a doplňuje ho místostarostka Hana Špačková ze stejného uskupení: „V nabídce speciálních výukových programů už jsou velmi sofistikované systémy pro výuku angličtiny. Měli jsme několik zajímavých prezentací. Představte si program, který reaguje na konkrétní znalosti konkrétního žáčka, umí rozpoznat jeho výslovnost, slovní zásobu, gramatiku… A nastavuje úkoly tak, aby se žák zlepšoval. Každý den byť třeba půl hodiny mluvení a poslouchání se musí projevit.“
Výukové programy pro různé věkové skupiny pamatují také na děti s poruchami učení, i na ty nadané. Angličtinu učí přirozeným způsobem v posloupnosti poslech, mluvení, čtení, psaní. Umožňují studium podle individuálního studijního plánu. Vedou žáka průběžně, respektují jeho studijní tempo, nedovolí mu pokračovat, pokud určitou oblast „nezvládne“. Umožňují automaticky vyhodnocovat dovednosti, plynulost mluveného projevu. Na základě vyhodnocení výsledků jej posouvají kupředu. Učitel má přístup k jednotlivým výsledkům a dostává zpětnou vazbu o dovednostech žáka. Software umožní i procvičování z domova. Pedagogové budou odborně proškoleni na tento systém výuky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV