Základní hodnotící kategorií v soutěži je poskytování nadstandardních služeb či běžných služeb v nadstandardní kvalitě. „Myslím, že se vůbec nemáme za co stydět, naopak, některé naše služby přesahují standard, třeba on-line aplikace pro hlášení závad Zlepši své město, velmi aktivní jsme také na webu města a sociálních sítích,“ zauvažoval tajemník městského úřadu Josef Botek. Uherské Hradiště chce mít úřad poskytující kvalitní služby s odpovědným a vstřícným přístupem pro občany. „Praktická stránka je samozřejmě nejdůležitější, náš úřad je kompletně bezbariérový, máme zbrusu nový informační systém, na vylepšování zázemí pro občana neustále pracujeme. Možná jsou to drobnosti, ale máme třeba i prostor, kde si maminka může přebalit své dítě,“ vykreslil tajemník.
Uherské Hradiště není v soutěžích měst v poskytování služeb občanům zdaleka úspěšné poprvé. Letos si přivezlo první místo z krajského kola soutěže Zlatý erb, kde zabodovalo novou elektronickou Encyklopedií města Uherské Hradiště.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV