To jsou tři varianty, se kterými počítá studie, na jejímž vypracování se nyní dohodlo vedení města Aše se zástupci státní organizace Správa železniční dopravní cesty a a.s. České dráhy. Vedení Aše prosazuje rekonstrukci stávající budovy, ať po ubourání či nikoliv. Ašské nádraží vnímá jako průmyslovou památku, ukázku architektury ze 70. let minulého století, o niž by bylo škoda přijít.
Město Aš chce s dopravci vytvořit společný projekt, který bude počítat se zachováním nádražní budovy, přičemž její část by mj. sloužila jako dopravní terminál pro autobusovou dopravu se zázemím pro řidiče.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV