Návrh vítězné vizuální identity autora má potenciál žít si vlastním životem, má jednoduchou funkční komunikaci, která promlouvá směrem k obyvatelům.
Vedle klíčového prvku, kterým je logo města, zahrnuje také volbu písma, oficiálních barev, podobu tiskovin, včetně dopisních papírů a vizitek, styl používání fotografií a ilustrací, aplikaci loga na propagační materiály... Komplexním výstupem bude na jaře 2022 grafický manuál vizuální identity města Benešov.O soutěži
Benešov, stejně jako mnohá další města v ČR, se dlouhodobě potýká s problémem nejednotné vizuální prezentace. Ta velmi znesnadňuje komunikaci potřebných informací směrem k veřejnosti. V minulosti města neexistoval komplexní systém vizuální identity, pouze samostatné logo, které pro město v roce 2012 navrhl Ondřej Lovíšek.
Zástupci města si proto nechali zrealizovat ojedinělý sociologický výzkum vnímání současné identity Benešova místními obyvateli. Paralelně s běžícím výzkumem se město obrátilo na organizaci Czechdesign s cílem zorganizovat designérskou soutěž a najít nový a srozumitelný směr prezentace. Cílem soutěže bylo najít logický, komplexní a provázaný systém utvářející jednotnou vizuální identitu, která bude občanům blízká a srozumitelná.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.