Krajský úřad totiž v územně plánovací dokumentaci Zásady územního rozvoje Středočeského kraje (ZÚR SK) zakreslil koridor pro vedení VRT na území města Beroun nově v souběhu s dálnicí D5. Již se tedy nejedná o tunelovou variantu, která byla součástí do té doby platné krajské územně plánovací dokumentace a kterou má Beroun zanesenu v platném územním plánu.
„Město Beroun podalo v souladu s usnesením rady města nejprve námitku proti této změně vedení VRT. Tato námitka však byla formálně bez náležitého odůvodnění pořizovatelem zamítnuta, což je v rozporu se správním řádem,“ vysvětlila vedoucí Odboru územního plánování a regionálního rozvoje Dana Vilhelmová, proč se město brání žalobou. „Pokud bychom tak neučinili, znamenalo by to náš souhlas a také povinnost převzít do nového územního plánu města koridor po povrchu vedené tratě v souběhu s dálnicí,“ dodala Vilhelmová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mesto-beroun.cz