“Lidé se mohou objednat přímo na konkrétní den a hodinu přes rezervační formulář na internetových stránkách města. Vyhledají si dobu, která je volná, a vyplní jednoduchý formulář. Následně jim přijde na e-mail výzva k potvrzení objednávky, aby nedocházelo ke zneužívání rezervací,” vysvětlil vedoucí oddělení IT Miloslav Dvořák.
Rezervační systém je k dispozici na www.bilina.cz, v pravé nabídce dole. Po rozkliknutí si lidé vyberou z požadovaných činností. Nyní je k dispozici objednání na vyřízení občanských průkazů a cestovních dokladů, evidence obyvatel, místní poplatky, řidičské průkazy, evidence motorových vozidel a dovoz vozidel. Po výběru lze určit den a hodinu návštěvy. Pak zájemce vyplní své jméno, e-mail a případně i telefonní číslo a odešle objednávku. Na e-mail následně obdrží výzvu k potvrzení objednávky a také čtyřmístný kód. Ten se zadá do terminálu po příchodu na úřad. “Do kanceláře budou lidé vyzváni v objednanou hodinu, čas se však může mírně lišit, když je v kanceláři předešlý návštěvník, který si vyřizuje své požadavky,” doplnil vedoucí oddělení IT.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV