"Nikdo z nás nemůže být všude, proto jsme zřídili i službu Hlášení závad. Lidé ji využívají velice často a my jsme za to rádi. Denně nám dojdou až tři upozornění. Slouží i našim strážníkům. Když narazí v terénu na nějaký problém, tak jej tímto způsobem nahlásí. Je to zkrátka ta nerychlejší cesta, jak na problém upozornit, navíce se okamžitě dostane k člověku, který za jeho řešení zodpovídá," uvedla tajemnice Městského úřadu v Bohumíně Dagmar Fialová.
Občané podněty posílají přes webové stránky města nebo mobilní aplikaci pro chytré telefony s platformou Android. Díky službě mohou lidé nahlásit jakoukoli závadu, třeba nesvítící či poničenou lampu veřejného osvětlení, černou skládku, extrémně kouřící komín, nalomený strom, díru v chodníku, zničené dopravní značení. Tato a další hlášení mohou uživatelé služby nahrát na web města www.mesto-bohumin.cz, kde najdou rozhraní hned v záhlaví titulní stránky. Je nutno vyplnit buď telefonní kontakt, nebo e-mailovou adresu pro případné dopřesnění nahlášené závady.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV