Brno: Být vidět se vyplatí. Hlavně v dopravě

21.10.2015 20:51 | Zprávy

Chodci a cyklisté patří v dopravě k obzvlášť ohroženým skupinám. Proto je v dopravněpreventivních kampaních a akcích kladen důraz na používání pestrého oblečení s doplňky z reflexních a fluorescenčních materiálů.

Brno: Být vidět se vyplatí. Hlavně v dopravě
Foto: Martin Šimák
Popisek: Pohled na Brno shora, letecký snímek

Jaký je mezi těmito materiály rozdíl a proč je důležité je kombinovat? Nejen to, nýbrž i mnoho dalších užitečných rad, informací, ale i drobných reflexních doplňků můžete získat během seriálu osvětových akcí Zvyšování viditelnosti chodců a cyklistů v dopravě, pořádaném v rámci projektu Brno – Zdravé město, a to v obchodním domě Omega od 19. do 23. října a v nákupním centru Velký Špalíček na Mečové 2 od 2. do 6. listopadu, ve všední dny ve 14-18 hod.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

Článek obsahuje štítky

Brno

autor: PV

Ing. Jan Bartošek byl položen dotaz

jmenování premiéra

Dobrý den, sledoval jsem vás včera na CNN, kde jste se vyjadřoval k tomu, koho by prezident měl nebo neměl jmenovat premiérem. Jestli o tom rozhoduje prezident, tak k čemu jsou volby? Neměl by na základě výsledku dostat vítěz šanci sestavit vládu? Protože jestli ne, tak jsou podle mě zbytečné. A jes...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
style="min-height:300px;"> reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Plzeň: Festival Summer Circus oživí město

16:26 Plzeň: Festival Summer Circus oživí město

Performeři na mostní konstrukci, akrobaté nad hladinou řeky nebo workshopy žonglování. To vše přines…