Na jednání bylo opět zdůrazněno, že jak pro Jihomoravský kraj, tak i pro město Brno má smysl SJKD výhradně jako regionální železniční trať, která bude fungovat jako rychlá spojnice mezi severními a jižními oblastmi Brněnska. Zároveň s tím pak pomůže SJKD na území města Brna zásadním způsobem pokrýt jinak neřešitelný deficit MHD v severojižním směru. „Úvahy o tramvajovém diametru ve chvíli, kdy je zde reálná a prověřená možnost vybudovat regionální železniční trať, jsou krokem zpět. Zatímco v rámci regionální železnice můžeme pohodlně do Brna a po Brně dopravit desetitisíce lidí, v případě tramvajového diametru by většina z nich stále přijížděla do Brna autem, což není naším cílem,“ vyjádřil se primátor Petr Vokřál.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV