Vyřídit rodný list, trvalý pobyt, nebo ověřit podpis je na Městském úřadu v Českém Krumlově zase o něco komfortnější. Klienti si mohou od začátku července na vybraných odděleních sjednat online schůzku na přesný čas. Budou tak mít jistotu, že úředník v daný termín bude připraven řešit jejich záležitosti.
„Na základě velmi dobře fungujícího objednávkového systému pro vyřízení dopravních záležitostí, občanských průkazů a cestovních dokladů přicházíme s novou službou rezervace termínů na dalších pracovištích úřadu. Občané si mohou zarezervovat datum a čas pro vyřízení svých záležitostí na matrice, zde se jedná o čtyři agendy - uzavření manželství, narození, určení otcovství, úmrtí. Dále si mohou vyblokovat termín na oddělení evidence obyvatel, službě Czech POINT a na živnostenském úřadu, zde se jedná o registraci podnikatelů a ověřování podpisů a listin," vyjmenovává přidané agendy tajemník městského úřadu Radim Rouče.
Rezervaci si klienti vytvoří na www.ckrumlov.cz/schuzka, kde jsou k dispozici volné termíny na 40 dní dopředu, minimální čas pro provedení rezervace před schůzkou je 48 hodin. Pilotně jsou nastavené k rezervaci pondělí a středy, kde se lze objednat vždy na celou hodinu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV