Český Krumlov: Městský úřad rozšiřuje online rezervace schůzek na matriku a další oddělení

01.07.2019 9:18

Občany oblíbené a využívané online rezervace termínů na Městském úřadu v Českém Krumlově se rozšiřují o další agendy. Od 1. července 2019 přidává úřad do systému matriku, službu Czech POINT, evidenci obyvatel a agendu živnostenského úřadu.

Český Krumlov: Městský úřad rozšiřuje online rezervace schůzek na matriku a další oddělení
Foto: ckrumlov.info
Popisek: Panorama města Český Krumlov

Vyřídit rodný list, trvalý pobyt, nebo ověřit podpis je na Městském úřadu v Českém Krumlově zase o něco komfortnější. Klienti si mohou od začátku července na vybraných odděleních sjednat online schůzku na přesný čas. Budou tak mít jistotu, že úředník v daný termín bude připraven řešit jejich záležitosti. 

„Na základě velmi dobře fungujícího objednávkového systému pro vyřízení dopravních záležitostí, občanských průkazů a cestovních dokladů přicházíme s novou službou rezervace termínů na dalších pracovištích úřadu. Občané si mohou zarezervovat datum a čas pro vyřízení svých záležitostí na matrice, zde se jedná o čtyři agendy - uzavření manželství, narození, určení otcovství, úmrtí. Dále si mohou vyblokovat termín na oddělení evidence obyvatel, službě Czech POINT a na živnostenském úřadu, zde se jedná o registraci podnikatelů a ověřování podpisů a listin," vyjmenovává přidané agendy tajemník městského úřadu Radim Rouče.

Rezervaci si klienti vytvoří na www.ckrumlov.cz/schuzka, kde jsou k dispozici volné termíny na 40 dní dopředu, minimální čas pro provedení rezervace před schůzkou je 48 hodin. Pilotně jsou nastavené k rezervaci pondělí a středy, kde se lze objednat vždy na celou hodinu.

„Klient si vybere oddělení, termín, vyplní kontaktní údaje a rezervuje daný čas. Obdrží potvrzovací e-mail prostřednictvím kterého může rezervaci spravovat, změnit datum, či ji zcela zrušit. Úředníkovi vykonávajícímu danou agendu přijde taktéž informační e-mail a zároveň se mu termín zapíše do kalendáře," vysvětluje Jan Lippl z oddělení ICT.

Objednávkový systém plánuje městský úřad dál rozšiřovat. „Do budoucna chystáme přidat úřední dny a také další oddělení, budeme proto rádi za případné náměty občanů, které povedou ke zlepšení aplikace," dodává Radim Rouče.

Spuštění služby je jednou z aktivit naplňování Digitální strategie, která si klade za cíl mimo jiné zlepšovat služby poskytované občanům. Výhodou nového systému je také to, že nezasáhl do městského rozpočtu, neboť byl vytvořen s využitím stávajících nástrojů a licencí, tedy bez nákladů navíc. 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Mgr. Ing. Taťána Malá byl položen dotaz

znásilnění

Dobrý den, prý pro novou definici znásilnění hlasovalo 169 poslanců. A co ten zbytek? To byl někdo proti? Zajímalo by mě kdo. A ještě víc by mě zajímalo, jak to bude vypadat v praxi. Jak bude oběť prokazovat, že říkala ne? A zvyšují se s novelou i tresty za znásilnění, protože když občas slyším o ně...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Frýdek-Místek: Ve městě začaly působit terapeutické skupiny pro mladé

16:14 Frýdek-Místek: Ve městě začaly působit terapeutické skupiny pro mladé

Duševní zdraví a osobní rozvoj mladé generace podporují nově otevřené tzv. terapeutické a seberozvoj…