„Od zavedení této technické pomůcky, která se osvědčila v řadě jiných institucí, očekáváme další zvýšení komfortu pro naše klienty. Zejména spravedlivé pořadí ve frontě, čekání bez stresu a usnadnění orientace, neboť některé agendy jsou vyřizovány ve více kancelářích. V neposlední řadě bude vyvolávací systém přínosný i pro naše úředníky, kteří získají lepší přehled, kolik klientů právě čeká na chodbě a budou tak moci operativně reagovat. Systém umožní sledování vytíženosti přepážek a sledování doby vyřízení klienta u jednotlivých agend.,“ uvádí Jana Mašková, vedoucí oddělení organizačních a správních agend Městského úřadu v Českém Těšíně.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV