„Od zavedení této technické pomůcky, která se osvědčila v řadě jiných institucí, očekáváme další zvýšení komfortu pro naše klienty. Zejména spravedlivé pořadí ve frontě, čekání bez stresu a usnadnění orientace, neboť některé agendy jsou vyřizovány ve více kancelářích. V neposlední řadě bude vyvolávací systém přínosný i pro naše úředníky, kteří získají lepší přehled, kolik klientů právě čeká na chodbě a budou tak moci operativně reagovat. Systém umožní sledování vytíženosti přepážek a sledování doby vyřízení klienta u jednotlivých agend.,“ uvádí Jana Mašková, vedoucí oddělení organizačních a správních agend Městského úřadu v Českém Těšíně.
Vyvolávací systém se týká pouze vybraných agend, které jsou klientům poskytovány v přízemí radnice. Celkem se jedná o osm kanceláří, nad jejichž vstupem byl instalován přepážkový displej zobrazující číslo právě volaného klienta. V chodbě pak byly instalovány dva hlavní (halové, přehledové) displeje doplněné o melodický gong. Terminál s tiskárnou, kde klienti volí příslušnou agendu a tisknout pořadový lístek, je umístěn ve vstupní hale radnice (na fotografii).
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV