Tématem diskuzí byly revitalizace a péče o památkové rezervace, ale také reklama v historických jádrech měst.
V rámci workshopu byly chrudimským pracovníkům oddělení památkové péče městského úřadu představeny nejvýznamnější realizace revitalizovaných veřejných prostranství, které byly v Městské památkové rezervaci Znojmo provedeny v posledních deseti letech. Výsledky revitalizací si památkáři samozřejmě také prohlédli přímo v terénu.
Dalším neméně důležitým tématem byla reklama v historických jádrech měst a její regulace. „To je problém, který trápí většinu českých měst a na který by se Chrudim chtěla aktuálně zaměřit,“ říká starosta města Petr Řezníček. „Dědictví architektury by se nemělo dusit pod necitlivě pojednanou reklamou, jako jsou nejrůznější polepy v křiklavých barvách a podobně. Vždyť obchody a jiné provozovny lze propagovat kultivovanou formou,“ dodává starosta.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV