V požadavcích na logotyp byl kladen důraz především na originalitu a jasnou vazbu na železnici, aby byl zachycen charakter drážní cyklostezky. Vítězný návrh nakonec vznikl na akademické půdě. Vytvořila ho Martina Cejpová, studentka fakulty umění a designu na Univerzitě J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. „Vítězka soutěže splnila podmínky maximálně, originalita a jedinečnost návrhu bude jistě budit emoce, značku novojičínské cyklostezky si s logem jiné cyklostezky nepůjde splést,“ konstatovala Ivana Petruchová z odboru majetku rozvoje a investic novojičínské radnice.
„Logotyp vychází ze spojení dvou klíčových slov tohoto projektu — kolo a koleje. Slovní logo KOLEJE se skládá ze dvou barevně odlišených částí. Složením slov vznikla slovní hříčka, která vybízí k variabilnímu zapojování do větných celků. Společně s kolegyní Michaelou Klihavcovou, která mně pomáhala, jsme slovní hru vyjádřily typografickými prostředky,“ vysvětlila Martina Cejpová z Písku. Ona i její kamarádka si přejí, společně s obcemi, kterými cyklostezka povede, aby se logo líbilo.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: novy-jicin.cz