Nabízí zábavu a program všem věkovým skupinám s různorodým zaměřením, zajištěn je pohodlný nákup vstupenek přes internet, všeobecná a jednotná informovanost o kulturních akcích, které pořádají různé spolky a subjekty působící na území města, a samozřejmě spolupráce s nimi. Velkou měrou se o to zasloužila ředitelka příspěvkové organizace Národní dům, Marcela Krplová.
„Vytvořili jsme jednotnou značku KulturaFM, pod kterou dnes občan najde propracovaný informační webový portál, kulturní magazín, programové plakáty i billboardy s kulturními tipy. Založili jsme také stránku KulturaFM na facebooku, kde se nám výborně daří získávat další zájemce o kulturním dění ve městě. Že je to cesta správným směrem, dokazují nejen vyprodané koncerty například bratří Nedvědů, Jarka Nohavici nebo Václava Neckáře, ale také rekordní návštěvnost dětského lednového karnevalu, představení Michala Nesvadby, plné náměstí během vánočního adventu, tepající tančírny a podobně,“ řekla Marcela Krplová, která chce v rámci předprodeje vstupenek v BIC zavést během dubna možnost platby platebními kartami.
Kulturu ve městě se daří rozšiřovat mezi všechny věkové skupiny také díky interpretům, kteří návštěvníkům nabízejí unikátní zážitek, a že jich za poslední rok nevystoupilo zrovna málo. Velký úspěch měl koncert Dary Rollins s Danem Bártou, Míši Růžičkové nebo Jarka Nohavici.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: frydekmistek.cz