Hodnocení je anonymní a je realizováno mimo úřad. Lze se do něj zapojit snadno a rychle. Stačí, aby klient během jednání na úřadě vyplnil kartičku ze žlutého stojánku, kde uvede pouze svou e-mailovou adresu. (datum návštěvy a odbor, na kterém se jednání konalo vyplňovat nemusí) Kartičku vhodí při odchodu z úřadu do schránky na informacích a následující den mu bude zaslán kontakt, kde bude moci zhodnotit svou zkušenost s úředníky a úřadem celkově.
„Zpětná vazba od klientů magistrátu je důležitá. Dává nám informace o tom, kde máme rezervy, co vylepšit a které služby zkvalitnit, aby se občané při jednání na úřadě cítili dobře a byli spokojeni s přístupem i profesionalitou úředníků. Slibujeme si od toho zdokonalení komunikace mezi městem a jeho občany,“ uvedl primátor Michal Pobucký s tím, že stojánky s kartičkami budou k dispozici v místech s větším počtem klientů, tedy zejména u přepážek při vyřizování občanek, pasů nebo řidičáků, ale také v kancelářích bytového oddělení, stavebního řádu, životního prostředí, sociálních služeb a tak dále.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV