„Uvědomujeme si, že klasické noviny už čte jen omezená skupina lidí, dokonce i webové stránky občané vesměs navštíví, jedině když něco potřebují. Proto chceme dále rozšiřovat prostředky, jejichž prostřednictvím se k obyvatelům Hlučína dostanou aktuální informace,“ vysvětlil starosta Pavel Paschek.
Facebook je prvním z nich. Město s jeho spuštěním čekalo na modernizaci webových stránek, která se dělala v roce 2015, a na nové logo města, které vznikalo v roce 2016 a v prvním čtvrtletí letošního roku se ho podařilo implementovat do nejdůležitějších marketingových nástrojů včetně webu.
Facebook bude nejen dalších zdrojem informací pro občany města a další lidi, kteří se zajímají o dění v Hlučíně, ale přinese zpětnou vazbu také radnici. Otevřený bude všem, kteří budou mít zájem. Omezovat bude ale příspěvky vulgární, nebo obsahující osobní útoky.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV