Ta shromažďuje co nejvíce údajů k širokému spektru poptávaných oblastí týkajících se města i úřadu tak, aby klient na jednoduché dotazy obdržel stručné a jasné informace už od telefonistek. Aplikace, která je přizpůsobena zrakovému znevýhodnění dvou zaměstnávaných úřednic, získala vloni zvláštní ocenění v soutěži Microsoft Awards za společensky odpovědný přístup.
Dotazy klientů, které telefonistky na magistrátu denně vyřizují, se týkají širokého spektra informací a některé se opakují. Díky neustále aktualizované databázi, již úřad nově zavedl na podporu shromažďování nejčastěji poptávaných údajů, může klientům na jednodušší dotazy odpovídat přímo telefonistka a není třeba volajícího dále přepojovat na pracovníky, kteří se mohou v tu chvíli třeba věnovat klientům u přepážek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Hradeckralove.org