„Snažíme se služby úřadu neustále zkvalitňovat, na konec listopadu proto plánujeme upgrade vyvolávacího zařízení a objednávkového systému,“ říká tajemník magistrátu Marek Řeháček. Ve dnech 22. a 23. listopadu proto z technických důvodů dojde k částečnému omezení provozu na odděleních Správních agend a Dopravně-správních agend v Komenského ulici. Objednávkový systém bude v provozu do středy 21. listopadu.
„Objednávkový systém pro SMS a e-mail bude od 22. do 30. listopadu odstaven úplně. V prosinci bude inovovaný systém pracovat v testovacím režimu a plnohodnotné fungování této služby bude opětovně zajištěno od ledna 2013,“ vysvětluje Petr Karlovský, vedoucí správního odboru
Magistrát města Jablonec nad Nisou děkuje všem klientům za pochopení. „Věříme, že kvalitnější systém přinese očekávaný komfort občanům i úředníkům,“ uzavírá tajemník Řeháček.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mestojablonec.cz