Jablonec nad Nisou: Pandemie a vládní opatření omezují provoz

22.10.2020 20:27

Na základě zpřísněných vládních opatření bude od pondělí 26. října regulovaný vstup klientů do budovy jabloneckého magistrátu v ulici Komenského 8. V jednom patře bude moci být maximálně pět osob. Zároveň se prodlužuje úprava provozu ve dvou úředních dnech, a to do 3. listopadu.

Jablonec nad Nisou: Pandemie a vládní opatření omezují provoz
Foto: Stavbarokulibereckehokraje.cz
Popisek: Rekonstrukce budovy Muzea skla a bižuterie, Jablonec nad Nisou

„Upozorňujeme občany, že kvůli omezené kapacitě čekáren bude ve stanovených úředních hodinách, platných po dobu nouzového stavu, na odbor správní vpouštěno maximálně pět osob na jedno poschodí. Dosavadní praxe a naše zkušenost, bohužel, ukázala, že klienti využívají oficiální úřední hodiny v maximální míře bez ohledu na akutní naléhavost vyřízení svých záležitosti,“ sděluje vedoucí odboru správního Petr Karlovský. Podle jeho slov je pak na úřadě tolik lidí, že není možné dodržovat vládní nařízení, zvláště ta, která se týkají zachování dvoumetrových rozestupů. „Zároveň na návštěvníky opakovaně a důrazně apelujeme, aby po celou dobu přítomnosti v budově používali roušky, neboť i v tomto ohledu zaznamenáváme jejich značnou nedisciplinovanost,“ tvrdí Karlovský.

Jablonecký magistrát má stanovené úřední hodiny na pondělí a středu mezi 8-11 a 15-17 hodinou. V úterý, čtvrtek a pátek mohou na úřad přijít pouze ti, kteří se předem telefonicky schůzku dojednali. „Tato opatření měla platnost do pátku 23. října. Dnes je však prodlužuji do konce nouzového stavu, případně do odvolání či modifikace vládních pravidel s ohledem na možný další vývoj situace,“ informuje tajemník úřadu Marek Řeháček.

Anketa

Podporujete omezení volného pohybu a uzavření obchodů?

68%
32%
hlasovalo: 24314 lidí

Až do odvolání omezila svou činnost matrika na odboru správním, a to pouze na nezbytné a neodkladné matriční úkony, v omezeném provozu pracuje také celý odbor stavební a životního prostředí. Své požadavky mohou klienti vyřizovat na číslech 483 357 370 (stavební úřad), 483 357 361 (vodoprávní úřad), 483 357 392 (životní prostředí a památková péče) a 483 357 295 (dopravní a silniční úřad).

Nově zůstala pouze jedna pracovnice také v informačním centru přímo v budově radnice. „Přesto je radniční informační středisko stále otevřené a slouží kromě jiného také jako filtr pro vstup veřejnosti do úřadu,“ říká vedoucí oddělení vnitřní správy Eva Peukertová.

Naopak zcela mimo provoz je od 22. října do 3. listopadu Turistické infocentrum v Kostelní ulici. „Bohužel pro veřejnost je středisko vládním nařízením uzavřeno. Své služby můžeme poskytovat pouze na e-mailu info@jablonec.com a telefonu 774 667 677. Zboží je pak možné si vyzvednot po dohodě kdykoliv,“ konstatuje ředitel JKIC Petr Vobořil.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

migrační pakt

Paní poslankyně mám tento dotaz. Je vůbec možné, aby ministr vnitra Rakušan schválil migrační pakt v Bruselu, aniž by to předtím projednala poslanecká sněmovna. Vy poslanci, které jsme si my občané zvolili, aby vedli a spravovali tuto zem, ku prospěchu nás občanů, kteří si vás platíme, přece nejde o...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Olomouc vydává svou první bankovku, slavit bude i koncertem a přehlídkou kinematografie

10:23 Olomouc vydává svou první bankovku, slavit bude i koncertem a přehlídkou kinematografie

Hudbou, filmy, workshopy a diskusemi, ale také úplně prvním vydáním sběratelské eurobankovky oslaví …