„Projekt jsme rozdělili na osm etap, aby bylo možné předkládat žádost o dotace oddělených částí v průběhu osmi let, každá etapa respektuje horní desetimilionovou hranici nákladů,“ říká Martin Wedell z AF-CITYPLAN. Projekt je rozdělený do částí: Jeronýmova, Spojovací-Březová, Skelná, Vysoká-Křišťálová, Vysoká-Spojovací, Vysoká-Mánesova, Pasecká a Jitřní. „Žádné z etap nedáváme přednost, záleží na mnoha kritériích, v jakém pořadí bude postupovat realizace,“ podotýká náměstek primátora Lukáš Pleticha.
Martin Wedel provedl ve čtvrtek obyvatele Šumavy jednotlivými úseky projektu, připomněl, které části vznikly na základě připomínek občanů, a ukazoval nová parkovací místa. „Parkování je na tomto sídlišti velký problém, auta stojí, kde se dá, často i proti dopravním pravidlům. Parkovací místa jsme upravili dle norem, některá jsme zrušili a vytvořili jsme nová. Celkem se nám podařilo najít 75 nových parkovacích míst,“ uvádí Wedell s tím, že kde to bylo možné, navrhli také podzemní kontejnery na odpad.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: PV
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

20:36 Karlovy Vary: Primátorka města přijala norského Chargé d´affaires
Karlovarská primátorka Andrea Pfeffer Ferklová dnes přivítala diplomatického zástupce Velvyslanectví…
- 16:26 Plzeň: Festival Summer Circus oživí město
- 11:28 Děčín: Nejen nové toalety zvyšují komfort cyklistů
- 7:13 Turnov: Město nabízí pronájem prostor pro ordinaci
- 22:31 Hradec Králové: Stavbaři přes léto zamíří na hradecká sportoviště
- 19:28 Litoměřice: Startovací byty v Želetické ulici nabízejí šanci na samostatné bydlení