Ukončení ankety bylo dáno datem 20. dubna 2015. Do ankety se zapojilo více než 100 respondentů (číslo je pouze orientační a minimální) prostřednictvím facebooku, 10 respondentů poslalo anketní lístek elektronicky a 10 respondentů využilo anketní lístek zveřejněný v Mosteckých listech. Na facebooku byl největší zájem o přenosy významných sportovních utkání - pro ně se vyslovilo 102 respondentů, koncerty populární hudby - 85, promítání filmů - 65, open air divadelní festivaly - 64, pořádání trhů - 64 „pořádné“ vánoční a velikonoční trhy - 33, vystoupení místních hudebních skupin - 32.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV