První ročník soutěže Radniční oko byl pro Jihlavu úspěšný. Tištěný radniční magazín Ježkovy oči se umístil na 2. místě, a to v kategorii nad 50 tisíc obyvatel. Lepší než Ježkovy oči byl časopis Klíč, který vydává Praha 11, tedy městská část s přibližně 80 tisíci obyvateli, mezi kterými jsou radniční listy distribuovány v nákladu 41 tisíc kusů. Ježkovy oči se oproti tomu tisknou v nákladu necelých 25 tisíc.
Bez prvního místa však redaktoři Ježkových očí ze slavnostního předávání v chrudimském regionálním muzeu neodešli. Jedna soutěž totiž proběhla přímo na místě, kde bezmála třicítka kolegů redaktorů radničních novin malých obcí i velkých měst, hlasovala pro noviny dle jejich profesionálního úsudku. Ocenění profesionálů, jak byla tato soutěž nazvána, přinesla Ježkovým očím nejvíce hlasů, a tudíž první místo, opět v kategorii nad 50 tisíc obyvatel.
„Ježkovy oči mezi ostatními zpravodaji opravdu vyčnívaly. Jako jedny z mála neobsahují rušivou reklamu, zachovávají si novinový styl a jednoduchý vizuál založený na poutavých fotografiích,“ uvedla redaktorka novin Aneta Hrdličková s tím, že důležité bylo také setkání s jinými redaktory a předávání si zkušeností.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV