Jihlava má nový manuál pro označení provozoven ve městě

07.09.2025 11:28 | Tisková zpráva

Představení Manuálu dobré praxe reklamy v Jihlavě se uskuteční 10. září od 17. hodin v Hudebním sále Stříbrného domu. Jeho cílem je omezit vizuální smog ve městě.

Jihlava má nový manuál pro označení provozoven ve městě
Foto: Archiv
Popisek: Jihlava

Jihlava má vlastní Manuál dobré praxe reklamy [PDF, 12,1 MB]. Určený je zejména živnostníkům nebo případným zájemcům, kteří si chtějí v krajském městě zřídit provozovnu. „Cílem je poskytnout podnikatelům návod na označení obchodní provozovny tak, aby nevznikal vizuální smog. A navíc aby bylo označení vkusné a také funkční,“ uvedla Lucie Poláčková z odboru strategií a architektury.

Představení manuálu [PDF, 12,1 MB] se uskuteční 10. září od 17. hodin v Hudebním sále Stříbrného domu na Masarykově náměstí. Prezentovat ho bude autorka Veronika Rút z neziskové organizace Naše kultivovaná města. „Navíc vedení města v návaznosti na manuál připravuje aktualizaci Mechanismu přidělování dotací na opravu či úpravu domů. Ten, kdo si změní nebo zřídí označení provozovny v souladu s manuálem, bude moci v příštím roce získat finanční podporu města,“ dodala Lucie Poláčková.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Mgr. Libor Vondráček byl položen dotaz

Nelegální migrace

Myslím, že proti jsou snad všichni, ale nikdo si nedokáže poradit s tím, jak ji zastavit. Jaké je vaše řešení? Linda

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Olomouc: Výtěžek z Radničního punče pomůže dětem s poruchou autistického spektra

22:09 Olomouc: Výtěžek z Radničního punče pomůže dětem s poruchou autistického spektra

Tradiční prodej dobročinného Radničního punče letos vynesl přes 32 tisíc korun.