Cílem diskuze je tvorba nové Strategie rozvoje města. Jihlava ukazuje, že komunikaci s veřejností při tvorbě strategických dokumentů je možné pojmout kreativně a efektivně i v této složité době. Více informací včetně náhledu připomínek naleznete na www.jihlava.cz/proberemeji.
Kvůli současným omezením je diskuze vedena převážně v online prostředí virtuálních kaváren, které jsou situovány pro jednotlivé městské části a konají se ve všední podvečery po celý měsíc. Lidé také mohou sami umístit své podněty do speciální online nástěnky s mapou, kterou vytvořilo IT oddělení magistrátu. Kdo nefandí technologiím, může doručit své podněty v papírové podobě na magistrát - tuto možnost přinesl měsíčník Ježkovy oči, který každý měsíc putuje do schránek všech domácností v Jihlavě.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV