„Všechny křižovatky a světelná zařízení v okolí Chebského mostu disponují dynamickým řízením, které umožňuje reagovat na aktuální situaci. Technologie pracuje s nároky vozidel z jednotlivých směrů, mění délky jednotlivých fází, dokáže zkrátit nebo prodloužit interval zelené ve vytíženém směru. Zároveň dokáže reagovat na nároky chodců, stisknutí tlačítek na přechodu i na potřeby vozidel MHD. Protože jsou ale stávající smyčky vadné, zařazuje se momentálně zelená na těchto křižovatkách pravidelně a semafory tedy nereflektují hustotu provozu v jednotlivých směrech,“ upřesňuje radní pro dopravu Martin Dušek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV