„Komunikace i chodníky budou postupně rozebírány, a to včetně podkladu z kameniva. Nově budou položeny podkladní vrstvy, osazeny obrubníky dělící chodníky a komunikaci, přeřešeny budou i jednotlivé vjezdy k nemovitostem. Povrch komunikace bude asfaltový a chodníky budou z betonové dlažby,“ popsal Lubomír Stýskala z odboru veřejných zakázek.
Bezprostředně po zahájení stavby narazili stavbaři na komplikaci v podobě vedení sítě elektronických komunikací, které se oproti původnímu předpokladu nenachází v normou stanovené hloubce 60 centimetrů, ale jen 20 až 30 centimetrů. „Vedení, které je v obou chodnících a po celé jejich délce, proto musíme přeložit. To znamená ručně odkopat a obnažit, zpětně uložit do pískového lože a překrýt informační fólií. Ve vjezdech pak musí být vedení uloženo do dělených chrániček,“ uvedl Lubomír Stýskala.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV