Informoval o tom náměstek primátora Tomáš Kysela s tím, že magistrát předpokládal, že novinka osloví zpočátku kolem 15 uživatelů denně. „Rostoucí zájem nás těší,“ konstatuje Kysela a dodává: „žádné technické problémy nebo negativní zpětná vazba nejsou.“
Nový způsob placení parkování funguje v Liberci od 1. března. Současně s ním mohou řidiči využít i zákaznickou linku. Doplňkové informace k novému systému si tam denně vyžádá zhruba deset lidí. Ujišťují se, že cena za parkovné je stejná, jako při placení v hotovosti mincemi, a že nemusí hradit ještě další poplatky za provedené platby, protože ty přecházejí na provozovatele. Dotazy směřují i k tomu, jak si registraci připravit z pohodlí domova, ale parkovné přitom nehradit. „To je snadné. Vynechá se poslední krok ´Zaplať kartou´, a data zůstanou v telefonu uložená,“ vysvětluje Michal Buzek z městské společnosti Elset, jež linku provozuje.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV