Liberecké tramvaje vesměs působí, že jsou v dobré kondici. To je způsobeno především investicemi dopravního podniku do opravárenského zázemí. Všechny tramvaje prošly během svého života modernizací a je na nich znát soustavná péče jejich majitele," říká Luboš Wejnar, pověřený ředitel společnosti DPMLJ, a.s.
Jak dále uvádí Tomáš Krebs, dopravní specialista, současný vozový park libereckých tramvají je založen na čtyřnápravových vozech typové řady T. Nejstarší, dnes již legendární "té trojky" mají v technickém průkazu uveden rok narození 1963, stále ještě je na liberecké koleje vypravovaný typ T2, který je dokonce z roku 1959.
Paradoxem se může zdát skutečnost, že druhá historická tramvaj renovovaná Boveraclubem je jenom o 7 let mladší, než jeden z vozů v pravidelném provozu MHD.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: liberec.cz