Jaké komunikační kanály a v jaké míře lidé využívají? Jaké informace občany zajímají nejvíce? A jsou s úrovní mediální komunikace města spokojeni? To jsou základní otázky, na které má dát odpověď šetření, jehož cílem je získat do konce listopadu názory od zhruba tisícovky respondentů. „Abychom mohli strategii komunikace města dále zdokonalovat, potřebujeme zjistit, co by uvítali především sami občané našeho města, ale také všichni ti, kteří do Litoměřic dojíždějí,“ vysvětlila vedoucí Odboru komunikace, marketingu a cestovního ruchu Městského úřadu v Litoměřicích Eva Břeňová.
Z dotazníku též vyplyne, zda se k lidem dostávají informace včas či které komunikační kanály využívá konkrétní demografická skupina. „Velmi bychom ocenili, kdyby se do průzkumu zapojilo co nejvíce lidí. Z výsledků budou totiž těžit především právě ti, kteří se o dění v našem městě zajímají, ať už se jedná o informace o dopravě, kultuře či například sportu,“ dodala Eva Břeňová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV