Připravuje se již od roku 2000, kdy začaly projekční práce na dokumentaci pro územní rozhodnutí. První část byla dokončena koncem roku 2009 otevřením nového mostu Generála Chábery a výstavbou okružní křižovatky v ulici Žernosecká.
Ta je v části u benzinové stanice zaslepená. Právě tudy by směrem k zahrádkám, následně těsně podél železniční trati až k pokratickým závorám měl vést nový přivaděč. Železniční trať bude kvůli obchvatu v části přeložena, aby vznikl prostor pro komunikaci mezi tratí a hřbitovem. „Záměrem je i výstavba nové křižovatky u pokratických závor, jejíž součástí bude i trať s přechodem pro chodce řízeného nejen semafory, ale i závorou. Doufáme, že tak dojde k zásadnímu zvýšení bezpečnosti této problematické křižovatky,“ podotkl litoměřický radní Filip Hrbek zodpovědný za územní plánování.
Právě požadavek na zvýšení bezpečnosti u pokratických závor zazněl i na jednom z posledních diskusních fór představitelů města s veřejností.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV