V rámci zkvalitňování služeb Městský úřad Český Krumlov upravuje od 1. dubna 2017 úřední hodiny na registru řidičů a vozidel, podatelně, matrice, pokladně, občanských průkazech a cestovních dokladech, tedy na nejvytíženějších odděleních. Úřední hodiny jsou nově rozšířeny a provoz úřadu nebude přerušen polední pauzou zaměstnanců. Nové úřední hodiny naleznete na www.ckrumlov.cz/uredni_hodiny . Od března jsou rozšířené úřední hodiny také na registru podnikatelů.
Dále od začátku dubna městský úřad rozšiřuje nabídku služeb - nově mohou občané a klienti platit na pokladně v 1. patře nejen v hotovosti, ale také platební kartou. Městský úřad tak reaguje na zvýšenou poptávku obyvatel po této službě. Pokladna přijímá platební karty MasterCard, VISA a VISA Electron, Maestro, V Pay, JCB, Diners Club a Discover.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV