V převážné většině případů nejsou odpovědi na tyto žádosti zpoplat-ňovány, magistrát si účtuje jen náklady na pořízení fotokopií nebo digitálních nosičů. Pouze výjimečně pak přistupuje ke zpoplatnění žádosti, a to v případě, že zodpovězení daného dotazu je časově i technicky náročné. V loňském roce magistrát obdržel 40 žádostí a jejich počet tak ve srovnání s rokem 2014 zhruba o třetinu vzrostl.
Na vyřizování žádostí se dle jejich zaměření podílejí různé odbory magistrátu, přičemž v některých případech se jimi díky rozsahu dané problematiky zabývají i dva či více odborů. Nejvíce, konkrétně patnáct žádostí v loňském roce vyřídil odbor kancelář primátora a tajemníka, následovaly odbor městského majetku s devíti a odbor investic a komunálního hospodářství se sedmi žádostmi.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV