V převážné většině případů nejsou odpovědi na tyto žádosti zpoplatňovány, magistrát si účtuje jen náklady na pořízení fotokopií nebo digitálních nosičů. Pouze výjimečně pak přistupuje ke zpoplatnění žádosti, a to v případě, že zodpovězení daného dotazu je časově i technicky náročné. V loňském roce magistrát obdržel 65 žádostí a jejich počet tak ve srovnání s rokem 2015 vzrostl o více než polovinu, oproti roku 2014 je pak dvojnásobný.
Na vyřizování žádostí se dle jejich zaměření podílejí různé odbory magistrátu, přičemž v některých případech se jimi díky rozsahu dané problematiky zabývají i dva či více odborů. Nejvíce, konkrétně 32 žádostí v loňském roce vyřídil odbor správních činností, následovaly odbor kancelář primátora a tajemníka s devíti a odbor rozvoje a dotací se sedmi žádostmi.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV