„Jedná se o menší projekty, které ale lidem výrazně pomohou v kontaktu s městem. Stále se snažíme zkvalitňovat služby pro občany, protože dnes se každý komunikace s úřadem spíše děsí, a to bych ráda změnila,“ říká Adriana Krnáčová, primátorka hlavního města Prahy.
Automatický odpovídač
Technologie automatického odpovídače (angl. chatbot) usnadňuje uživatelům získávání informací, práci s formuláři, či řešení potíží nebo objednávání služeb. Ve své pilotní fázi bude tato technologie otestována na webu Litacka.cz a městské části Praha 12, kde prostřednictvím platforem Webchat a Facebook Messenger bude fungovat jako automatická asistenční služba při vyřizování požadavků. Automatický odpovídač nejenže odpovídá na dotazy, ale díky umělé inteligenci se dokáže i sám učit nebo pomoci například s vyplněním webového formuláře.
„Půl roku budeme automatický odpovídač testovat, a pokud se osvědčí, rozšíříme jej i do dalších složek úřadu,“ vysvětluje primátorka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV