„Předností nového webu je především jeho jednoduché grafické pojetí, pohyb na něm je nyní mnohem snazší. Důraz klademe na atraktivní obrazovou složku a čtivě podané informace o tom, co v Praze stojí za to. Chceme návštěvníka zaujmout, inspirovat, a tím ho přimět k návštěvě metropole,“ uvádí Petr Soukup, šéf oddělení ICT Pražské informační služby – Prague City Tourism. „Chceme se jednou provždy vzdát image encyklopedické organizace a vybírat jen to nejlepší z nabídky kulturního a společenského dění. V tom nám skvěle poslouží například texty od autorů, kteří nejenže Prahu bezpečně znají, ale jsou zároveň odborníky na určitá témata,“ doplňuje Soukup.
Čtenáři tak dostanou informace například o tom, kam se v Praze vypravit za dobrým pivem, jak zabavit děti, kde lidé najdou módní butiky s pomyslnou visačkou „made in Prague“, jaká současná architektura stojí za obdiv anebo proč stojí za to se vydat do Vršovic. Na homepage je nově také denně aktualizovaný kurzovní lístek a předpověď počasí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: praha1.cz