Rada města se seznámila se studií podchodu a na svém posledním jednání posuzovala její dvě varianty řešení. „Rozhodovali jsme na základě vyhodnocení vstupních podkladů a předpokládaného vývoje. Možnosti řešení jsme prověřovali a posuzovali skutečně velmi pečlivě. Jako variantu doporučila rada města studii, která umožní překonat železniční trať prostřednictvím podchodu s přístupem od ulice Václavkovy a Na Trati i s přístupem od ulice Kašparovy,“ popsal řešení náměstek primátora Aleš Jakubec. V ulici Na Trati je v této variantě navržena také úprava nevyužitého prostoru pro zeleň s mobiliářem a dětským hřištěm.
„Prostranství před a za podchodem budou mít zeleň, lavičky, osvětlení a doplní je i bezpečnostní prvky kamerového systému. Detaily těchto ve studii navržených opatření budou specifikovány v dalších stupních projektové dokumentace,“ ujišťuje náměstek pro oblast koncepce a rozvoje Aleš Jakubec. Varianta nového řešení počítá s pevným oplocením prostoru dráhy pro zamezení vstupu osob do kolejiště a splňuje veškeré požadavky na bezbariérové užívání.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV