Kampaň, s níž se lidé setkají hned v sedmi krajských městech, má za cíl upozornit na rizika manipulace s mobilním telefonem ve chvílích, kdy je člověk účastníkem provozu na pozemních komunikacích.
„V loňském roce jsme se s kampaní Nepozornost zabíjí soustředili zejména na problematiku telefonování za volantem. Ovšem i nepozorní chodci, kteří se v blízkosti vozovky věnují spíše mobilnímu telefonu než sledování provozu, výrazně zvyšují riziko nehody. Takové chování podle průzkumu přiznávají celé dvě třetiny chodců ve věku od 18 do 44 let. U dětí a mladistvých toto číslo může být patrně ještě vyšší,“ říká ke kampani Jan Matoušek, výkonný ředitel České asociace pojišťoven. „I letos budou hrát v naší komunikační kampani klíčovou roli emoce. Aktivity jsme ale posunuli více do ulic a do online prostředí,“dodává.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV