Dům, který by měl celkovou kapacitu 231 parkovacích míst, by sloužil návštěvníkům Olomouce, kteří by po zaparkování využili tramvajovou dopravu do centra. Využít by jej ale mohli i rezidenti z okolí.
„V rámci přípravy dokumentace pro územní rozhodnutí na akci třetí etapu tramvajové trati vznikla myšlenka vytvořit z konečné zastávky přestupní terminál tramvaj – autobus - auto. Součástí uvažovaného terminálu by byl i parkovací objekt v blízkosti tramvajové smyčky,“ popisuje investiční náměstek primátora Filip Žáček. „Vzhledem k poloze na okraji Olomouce může tento záměr sloužit pro parkování v systému P+R. Využít by jej šlo ale i na večerní či noční parkování rezidentů z blízkého sídliště,“ upřesňuje náměstek Aleš Jakubec.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV