„Agendu ombudsmana jsme zřídili od 1. června loňského roku a zájem byl tak velký, že se v září musel rozsah úředních hodin více než zdvojnásobit. Teď v době nouzového stavu je zájem trochu slabší, protože občané dávají přednost osobnímu jednání,“ říká ombudsman MČ Prahy 5 Jiří Vejmelka.
Občany Prahy 5 v loňském roce nejvíce trápila problematika dopravy, zejména zón placeného stání a dopravních opatření. V těsném závěsu pak byla bytová problematika. Samostatnou kapitolou jsou pak stížnosti na špatnou práci úřadu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: PV
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

20:36 Karlovy Vary: Primátorka města přijala norského Chargé d´affaires
Karlovarská primátorka Andrea Pfeffer Ferklová dnes přivítala diplomatického zástupce Velvyslanectví…
- 16:26 Plzeň: Festival Summer Circus oživí město
- 11:28 Děčín: Nejen nové toalety zvyšují komfort cyklistů
- 7:13 Turnov: Město nabízí pronájem prostor pro ordinaci
- 22:31 Hradec Králové: Stavbaři přes léto zamíří na hradecká sportoviště
- 19:28 Litoměřice: Startovací byty v Želetické ulici nabízejí šanci na samostatné bydlení