Ombudsman Prahy 5 si na nezájem občanů nemůže stěžovat. Rostoucí zájem přibrzdil až nouzový stav

10.02.2021 8:34 | Zprávy

První půl rok existence má za sebou ombudsman MČ Praha 5. V průměru vyřizuje na deset stížností či podnětů měsíčně. Kvůli zavedení nouzového stavu a dočasnému zrušení návštěvních hodin nabízí pomoc přes email či telefon.

Ombudsman Prahy 5 si na nezájem občanů nemůže stěžovat. Rostoucí zájem přibrzdil až nouzový stav
Foto: MČ Praha 5
Popisek: Radnice Prahy 5

„Agendu ombudsmana jsme zřídili od 1. června loňského roku a zájem byl tak velký, že se v září musel rozsah úředních hodin více než zdvojnásobit. Teď v době nouzového stavu je zájem trochu slabší, protože občané dávají přednost osobnímu jednání,“ říká ombudsman MČ Prahy 5 Jiří Vejmelka.

Občany Prahy 5 v loňském roce nejvíce trápila problematika dopravy, zejména zón placeného stání a dopravních opatření. V těsném závěsu pak byla bytová problematika. Samostatnou kapitolou jsou pak stížnosti na špatnou práci úřadu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

Článek obsahuje štítky

Praha 5

autor: PV

style="min-height:300px;"> reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Karlovy Vary: Primátorka města přijala norského Chargé d´affaires

20:36 Karlovy Vary: Primátorka města přijala norského Chargé d´affaires

Karlovarská primátorka Andrea Pfeffer Ferklová dnes přivítala diplomatického zástupce Velvyslanectví…