Na úvod byl účastníkům akce prezentován výsledek výzkumu veřejného mínění, který na vzorku 405 občanů provedla společnost Datamart. Vyplynulo z něj mimo jiné to, že naprostá většina Opavanů si přeje, aby se podoba Slezanky změnila. Přesné výsledky najdete v přiloženém souboru.
Následovala věcná debata občanů s primátorem Martinem Vítečkem, jeho náměstkem Daliborem Halátkem a ředitelem Crestyl Group Omarem Koleilatem. Ten potvrdil, že jeho společnost i nadále usiluje i o Slezanku, kterou chce zapojit do svého projektu v parčíku za ní. „Při přípravě projektu samozřejmě budeme vycházet i z toho, co si zde přejí Opavané,“ uvedl Omar Koleilat. V průzkumu se většina Opavanů shodla na tom, že jim v centru města chybí víc obchodů s potravinami, restaurace, kavárny i další služby.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV