Zkušený tým Radegastu chce především zlepšit kvalitu obsluhy pro spotřebitele na akci. Zlepšování kvality pivního servisu je součástí dlouhodobého programu péče o kvalitu piva Radegast. Správně hořké pivo z Nošovic se bude na Dnech NATO čepovat z celkem padesáti kohoutů na devíti výčepních místech.
Dny NATO v Ostravě & Dny Vzdušných sil AČR jsou, spolu s Velkou cenou Brna, největší návštěvnickou víkendovou akcí v České republice. „Organizátoři bezpečnostní akce hledali kvalitního a spolehlivého partnera, takže spojení naší značky a Dnů NATO považuji za přirozený výsledek, tím spíše, že oba partneři pocházejí z jednoho regionu,“ sdělil manažer značky Radegast, Marek Grabovský.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV