„Myšlenka projektu, jehož podstatou by bylo zprostředkování či zlepšení komunikace mezi organizacemi z oblasti kultury a soukromým sektorem a rozvoj kreativního prostředí, poprvé zazněla na červnovém Kulturním fóru. Agentura CzechInvest poté oslovila místní firmy, my jsme oslovili kulturní subjekty a díky tomuto spojení se nám podařilo tento záměr ve formě speed datingu zrealizovat,“ popisuje vznik projektu náměstek zodpovědný za kulturu Jan Mazuch s tím, že zlepšení komunikace mezi oběma sférami vychází ze Strategie pro kulturu a kreativitu.
Projekt je přitom v České republice novinkou. „Oblast kreativních průmyslů je v současné době pro nás velmi perspektivní. Díky spolupráci s oddělením kultury a cestovního ruchu pardubického magistrátu vznikl tento pilotní projekt, který je zatím v České republice jedinečný. Těší nás, že podhoubí této iniciativy se vytvořilo zde a rádi budeme v této aktivitě pokračovat a šířit ji do ostatních krajů,“ dodává za agenturu CzechInvest ředitel regionální kanceláře pro Pardubický kraj Tomáš Vlasák.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV