„Díky výstavbě Terminálu B mohlo být přemístěno bývalé autobusové nádraží blíže k vlakovému. Vznik Terminálu B zajistil přímou vazbu na sousední hlavní nádraží a také Terminál A, jenž obsluhuje řadu linek městské hromadné dopravy. Terminál B provozuje – a velmi kvalitně se o něj stará – Dopravní podnik města Pardubic. Za kalendářní rok jím projelo 57 422 autobusů, tedy průměrně 157 za den. I to vypovídá o jeho velkém využití, za které jsem rád,“ řekl náměstek primátora za dopravu Jan Hrabal.
Terminál B byl dokončen během jednoho roku s celkovými náklady přibližně 125 milionů korun včetně DPH. Financování projektu bylo zajištěno z více zdrojů – největší část, téměř 87 milionů korun, pokryla dotace z Evropské unie. Zbývající prostředky byly hrazeny ze státního rozpočtu, příspěvku Pardubického kraje a z rozpočtu města Pardubic, které na projekt přispělo částkou 24,1 milionu korun.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV