Časopis města Pardubic s názvem To jsou Pardubice včera v Praze zvítězil v anketě Firemní médium roku 2014 v kategorii Tiskovina veřejné a státní správy. Historie soutěže sahá až do roku 2002 a vyhlašuje ji Komora Public Relations. Anketa Firemní médium roku je hodnocením institucionálních komunikací, a to jak interní komunikace organizace, tak prezentace a komunikace navenek.
„Sice se říká, že není důležité vyhrát, ale zúčastnit se, jsem rád a hrdý, že náš časopis zvítězil. Potěšující je, že časopis hodnotitele zaujal nejenom po vizuální stránce, ale také po té obsahové,“ okomentoval vítězství primátor Martin Charvát.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pardubice.eu