Pardubický časopis vyhrál v soutěži firemních tiskovin

29.03.2015 21:18 | Zprávy

Časopis To jsou Pardubice je Firemním médiem roku 2014!

Pardubický časopis vyhrál v soutěži firemních tiskovin
Foto: pardubice.eu
Popisek: Pardubická radnice

Časopis města Pardubic s názvem To jsou Pardubice včera v Praze zvítězil v anketě Firemní médium roku 2014 v kategorii Tiskovina veřejné a státní správy. Historie soutěže sahá až do roku 2002 a vyhlašuje ji Komora Public Relations. Anketa Firemní médium roku je hodnocením institucionálních komunikací, a to jak interní komunikace organizace, tak prezentace a komunikace navenek.

„Sice se říká, že není důležité vyhrát, ale zúčastnit se, jsem rád a hrdý, že náš časopis zvítězil. Potěšující je, že časopis hodnotitele zaujal nejenom po vizuální stránce, ale také po té obsahové,“ okomentoval vítězství primátor Martin Charvát.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: pardubice.eu

MUDr. Ivan David, CSc. byl položen dotaz

Podle vás jsme se stali kolonií, řízenou z Bruselu.

Mě by zajímalo, k čemu vůbec volíme vás europoslance, když nedokážete hájit v EU zájmy občanů, kteří vás volí a necháte z nás dělat kolonii a páté kolo u vozu?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

PID Lítačka propojuje i MHD Benešov a sdílená kola

16:09 PID Lítačka propojuje i MHD Benešov a sdílená kola

Mobilní aplikace PID Lítačka podporuje multimodální vyhledávání spojení i pro Benešov.