Prostory depa slouží svému účelu již od roku 1943. Původní depo bylo postaveno pro tramvaje s výrazně nižší hmotností, dnešní moderní vozidla mají až šestinásobnou váhu. Při výstavbě původního depa byl použit nevhodný materiál betonového podloží. V roce 2014 označili odborníci stav hal za kritický.
„V posledních letech bylo nutné uzavřít provoz na řadě kolejí v depu, čímž došlo ke snížení odstavné kapacity a zhoršení podmínek údržby tramvají. Pro zachování dalšího fungování vozovny bylo zapotřebí zajistit provedení provizorních oprav alespoň některých částí nosné konstrukce kolejí, další koleje zůstaly trvale odstaveny,“ uvedl Josef Vracovský, ředitel úseku drážní cesty PMDP. Nutná je také revitalizace kotelny, rekonstrukce inženýrských sítí a zázemí pro zaměstnance, které je dlouhou dobu provizorní.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV